Monday 10 June 2013

yes yes yes! :D (cerpen kedua oleh isha AKU MAHU DIKENALI bab 1)

assaalamualaikum :3
yes yes yes? ape yang yes nyer? ni ha tgk belog ni :D *pandang*
cantik ta? cantik tak? memang la cantik.. dah edit! tapi i want to say sorry *HEBA! sorry akak ubah ape yang kamu edit*  and then? jadi la camni.. no blogskin bagai tak reti nakv edit blogskin :P and lagi satu .. tahu tak? blog ni ade group?? group ni tiap hari sabtu malam ade kuiz pasal cerpen dalam ni :3 so kumpul la byk2 hadiah kuiz nnati ade la hadiah menanti :@ 
tadaaaa! nah cepat2 join group ni kat sini! klik sni!
so ape lagi ek.. korang ni asyik biarkan hamba syok sendiri je.. blog ni tajde org bace pon
.. cerpen yang kedua :D 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
         Aku mahu dikenali
             (gara-gara disegani, akhirnya lupa diri)
-watak-
1. Aziela Adirah- 
2. Aina Izzati
3 Kumpulan LLG (lollipop girls) 1. Aznita (leader)
                                                        2. Syasya
                                                         3. Myra
                                                         4. Kuza                          “Ziela marilah makan bersama kami!” Ziela dipelawa buat kali pertamanya oleh pelajar popular  Aznita  yang memang terkenal dengan sifat sombong  setinggi Gunung Everest itu! Aznita masih lagi menunggu jawapan dari Ziela dengan lagak gaya seperti model terkenal Kim Kardarshian bersama-sama dengan kumpulannya The LLG, Ziela memandang  rakan karibnya Aina lalu mengenyitkan mata. “err.. tidak apalah Aznita, saya mahu ke perpustakaan hari ini” Ziela menolak pelawaan itu dengan mentah-mentah. “its up to you, lets go girls” Kata aznita lalu berlalu dengan muka mencebik.
*
Aziela Adirah merupakan pelajar Sekolah Sri bangsar yang sebelum ini lansung  tidak  dikenali sama  sekali  dengan tiba-tiba dikenali kerana  kejayaannya berjaya membawa pulang trofi johan pertandingan Debat peringkat Negeri dan dengan tiba-tiba  namanya disebut-sebut, dipuji, malah ada juga yang mengutuk dek cemburu dengan kejayaan itu! Ya itu yang Ziela mahu.. dikenali, dihormati tapi nampaknya apa yang diimpikan telah menjadi kenyataan malah dia mendapat lebih dari yang dia impikan. Aina  pula sering tersisih sejak rakan karibnya meraih popular namun dia tetap tabah menghadapi cubaan itu.
       -----------------------------------------------------------------
ni baru bab 1.. watak2 je.. nak lagi? teruskan bersama dj blog ini :@
tata~ xoxo:isha


No comments:

Post a Comment